fredag 18 mars 2011

En vecka har gått

Nu har jag haft öppet en vecka och jag har nog aldrig i hela mitt liv fått så mycke beröm är helt överväldigad av alla gratulationer o blommor från vänner, kunder,släkt,exsläkt.
Har fått in lite mer nya saker samt mer godis som blev en riktig favorit hos flera kunder.
Idag kom vintern tillbaka och det har väl ingen av oss önskat oss.
Men snart är våren här och då glömmer vi snabbt vinter o kyla.
Har bestämt att jag ska va med på Kanalmässan den 8-9 April så då får ni komma och besöka Mässan kommer vara flera företag som marknadsför sig där så det får Du inte missa.
Madde kommer då finnas i butiken och hjälpa er.
Tyvärr kommer jag inte då kunna ta kredit kort men det finns bankomat rakt över gatan som ni kan använda dom dagarna om ni skulle behöva.
Har kortterminalen med mig på Mässan.

Nu hoppas vi på att snön snabbt försvinner och vi får börja känna av att våren är på väg.

Stor KRAM från MIG till ER allihop


NINNI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar