fredag 17 juni 2011

Sommar

Nu är skolorna slut o sommarlovet är här.
Studenterna är ute och ska söka arbete.
Våren har varit helt underbar vilket väder vi haft.
Nu väntar några dagar med regn men förhoppningsvis är solen snart tillbaka.
Butiken har fyllts på med mera varor och mer är på gång.
Jag har mina två döttrar som kommer hoppa in ibland under sommaren när jag känner att ledigheten behövs,.
Har även Pernlla här som jobbar 4 timmar om dagen tom 8/7 och förhoppnignsvis blir det förlängt efter semestern.
Nu hoppas jag på fint väder och att vi allihop ska vila upp oss under sommaren...
Vill även påminna om att jag har Facebook sida också sök på ninnishjärteting så hittar ni mig lägg till mig som vän.
Där är jag oftare ute och visar vad jag har att erbjuda och flera erbjudanden kommer även där.

Ha nu en trevlig sommar så hoppas jag du har vägarna förbi o kikar in i butiken..

Varma sommarkramar NINNI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar