fredag 10 augusti 2012

Jönköping och Elmia mässan

Då var det fredag igen veckorna går så fort.
Natten gick bra på mitt andra jobb.
Och nu är jag i butiken och fixar fler tavlor.
Anders var snäll igår och printa ut lite nya texter till mig.
Så idag blev det mer skriva o måla men det blir riktigt bra om jag får säga det själv.
Imorgon jobbar min dotter Jenny för vi ska på inköpsresa, bla förbi Små goda ting i Arboga sen vidare till Örebro till några bra ställen som har fina saker,
Sen till Sista anhalten Elmia mässan i Jönköping där några av mina leverantörer ställer ut i helgen.
Så förhoppningsvis har jag redan lite nyheter på ingång redan i slutet av nästa vecka om jag har tur.
Sen bor vi kvar i Jönköping hos en god vän till oss som lånar ut sin lägenhet, tyvärr är han inte hemma själv men vi får ses en annan gång.
På söndag far vi vidare till mor o far och får lite god mat.
Så på söndag kväll somnar vi nog ovaggat för att sen orka upp till en ny vecka man massor med nya möjligheter.....


Fina barntavlor alt Doppresenter
skall sättas dit ljushållare också



Fina barntavlor alt Doppresenter
skall sättas dit ljushållare också

Kram på er o trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Hejsan,

    Nu har jag länkat din sida på min bloggsida. Hoppas det inte gjorde något?!

    Kramar Eva-Lena

    evalenassida.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det inte gör länka på bara kram

      Radera