onsdag 29 augusti 2012

Vilka veckor

Vilka veckor det varit.
Mässa i Jönköping,
Mässa i stockholm,
Marknad i Regna det har varit kul men väldigt jobbigt.
Och därimellan har jag jobbat som personlig ass också.
Har känt länge att det är mycke men jobbat på ändå.
Bestämde mig dock förra fredagen att nu fick det vara nog jag behöver ta en paus från extra jobbet.
Tog några nätter ledig men. Det kändes så bra när beslutet väl var taget.
Det får lösa sig tänkte jag måste lyssna på kroppen.
Men den känslan blev kortvarig då jag blev uppringd på måndagen med att det finns inga vikarier vi kan ej bevilja dig ledigt alla dom dagar du vill.
Det blev bara svart för mig som tur var kom Nilla strax efter samtalet sen var det kört för min del,
Satt i fikarummet o grät i stort sett hela em åkte sen hem musten hade gott ur mig totalt.
Kunde väl aldrig tro att det skulle kännas så här.
Så nu har jag försökt varit hemma så mycke som möjligt för att försöka koppla av o varva ner,
Men det är absolut inte lätt.
Är så otroligt glad att jag har Nilla hos mig nu annars hade det inte varit möjligt.
Nu sitter jag i fikarummet och ska blogga lite o skicka iväg några mail sen ska jag nog knalla hem och bara vara.
Men lägger ut lite bilder från marknaden i helgen det var lika kul som förra året och vädret var bra hela tiden det var först på kvällen regnet kom.
Samarbetet med Små goda ting går bra och dom har varit och hämtat fler skärmar o tavlor.
Så ni som bor i närheten av Arboga kan finna tavlorna även där.
Är det något särkilt ni önskar så tveka inte att höra av er och beställa.
Vi hjälper er så gott vi kan.
Har även börjat fått några leveranser från mässorna bla bukowski och lite ljus.
Men mer är på gång.
Nu är vi klara och allt är på plats



Mamma var också där men stog för Röda korset
Varför inte plocka lite svamp

En och annan munka slank ner

Glaserade äpplen

Ampans var också där och var nöjd hon är med nästa år också

Fina saker blev lite sugen på dessa till butiken men avstod

Fina blomarrangemang

Det ända som finns i Regna är annars kyrkan och ett vandrahem
Så marknaden är mitt ute i ingenstans men ändå så valfärdar folk hit helt otroligt

Mitt barndomshem på sommrarna blev vår övernattningplats även i år.
Tack mamma & Pappa för god mat och trevlig kväll/dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar